HUOMIO ELÄKELÄIS- JA OPISKELIJAJÄSENET

2.3.2020

Päivitimme ammattiosaston sääntöjä etuuksien kohdalta ja päätimme 2.3.20 hallituksen kokouksessa, ettei ao jatkossa enää kustanna etuuksia muuta kuin varsinaisille jäsenille. Retkille ja tapahtumiin he ovat tervetulleita mukaan omakustannehintaan.

Tekstilainaus hallituksen kokouksesta 15.12.15:

”Päätettiin, että eläkeläisjäsenet saavat osallistua ao:n järjestämille retkille tai muuhun vastaavaan samalla hinnalla kuin varsinaiset jäsenet. Uimahalli tai Kunto-Kukossa käyntimaksut tai etuudet eivät kuulu eläkeläisjäsenille. ”

Yllämainittu ei ole toteutunut. Ao ei kuitenkaan lähde perimään tähän asti tulleita käyntimaksuja takaisin. Etuuksia käyttäville eläkeläis- ja opiskelijajäsenille on lähetetty päätöksestä kirje tiedoksi. Jatkossa käytetyt etuudet peritään takaisin. Suosittelemme kuitenkin työssäkäyviä eläkeläisjäseniä liittymään takaisin ammattiosastoon, jolloin he maksavat palkastaan normaalisti jäsenmaksun ja edut säilyvät ennallaan.