Hallituksen kokous 16.2.12

TEHYN AO 220 HALLITUKSEN KOKOUS
16.2.2012 KLO: 18.00

PAIKKA: Terveyskeskuksen kokoustila
LÄSNÄ: Erja Laine,  Jaana Lehmuskallio, Pirjo Virtanen, Hanna Simula, Susanna Jalava, Riitta Lehtinen, Mari Pilpola, Tanja Raisto-Elo, Helvi Kähkölä, Piia Pihlava.

1.    KOKOUKSEN AVAUS
Pj Pilpola avasi kokouksen klo 18.00.

2.    ESITYSLISTAN HYVÄKSYMINEN
Hallituksen jäsenet hyväksyivät yksimielisesti esityslistan.

3.    PÖYTÄKIRJAN TARKASTAJIEN VALINTA
Pöytäkirjan tarkastajiksi valittiin Piia Pihlava ja Jaana Lehmuskallio.

4.    EDELLISTEN KOKOUSTEN PÖYTÄKIRJOJEN TARKASTAMINEN
Sihteeri luki edellisen kokouksen pöytäkirjan.

5.    Jäseniä yhteensä 118, miehiä 2 ja naisia 116.

6.    TEATTERI-MATKA TAMPEREELLE 30.3.2012
Puheenjohtaja kertasi lyhyesti tulevaa teatterimatkaa Tampereelle. Teatterikappaleen nimi on Vuosi 85. Lippuja on varattu 30 kpl, ja kaikki liput on myyty. Hämeenpuiston Cumulus hotellista on varattu yöpyminen sekä teatteriliput. Yöpyminen on 2 hengen huoneissa, 80 euroa/huone ja teatterilippu maksaa 38 euroa. Omakustannushinta on 50 euroa, ja tämä on maksettu ilmoittautumisen yhteydessä  15.2.12 mennessä Ilse Airasmäelle. Linja-autokuljetus kilpailutettiin, ja  Raittisen liikenne hoitaa kuljetuksen. Matkaan lähdetään pe 30.3.12 klo 16.15 tk:n pihalta, ja paluu seuraavana päivänä samaan paikkaan n. klo 14. Iltapalan maksaa jokainen itse.

7.    KEVÄTKOKOUKSEN AJANKOHTA
Alustavasti on päätetty pitää kevätkokous 15.3.12. Hallitus päätti kuitenkin peruttaa tämän ajankohdan, ja kevätkokous päätettiin pitää teatterimatkan yhteydessä menomatkalla linja-autossa. Kevätkokouksen asialistalla tulee olla tilinpäätös sekä toimintakertomus vuodelta 2011. Hallitus ei kokoonnu erikseen ennen kevätkokousta. Kevätkokouksen ajankohdasta laitetaan maininta ammattiosaston kotisivuille.