Hallituksen kokous 19.1.12

TEHYN AO 220 HALLITUKSEN KOKOUS

19.1.2012 KLO 18.00

PAIKKA: ABC Liikennemyymälän kokoustila
LÄSNÄ: Tuula-Maija Ekberg, Erja Laine, Marja Vallamo, Jaana Lehmuskallio, Pirjo Virtanen, Ilse Airasmäki, Hanna Simula, Susanna Jalava, Riitta Lehtinen, Mari Pilpola, Tanja Raisto-Elo, Helvi Kähkölä.

1.    KOKOUKSEN AVAUS
Pj Pilpola avasi kokouksen klo 18.00.

2.    ESITYSLISTAN HYVÄKSYMINEN
Hallituksen jäsenet hyväksyivät yksimielisesti esityslistan.

3.    PÖYTÄKIRJAN TARKASTAJIEN VALINTA
Pöytäkirjan tarkastajiksi valittiin Pirjo Virtanen ja Tuula-Maija Ekberg.

4.    EDELLISTEN KOKOUSTEN PÖYTÄKIRJOJEN TARKASTAMINEN
Sihteeri luki sekä syyskokouksen että tätä edeltäneen hallituksen kokous pöytäkirjat.

5.    Jäseniä yhteensä 116, miehiä 2 ja naisia 114.

6.    TOIMINTASUUNNITELMAN TARKASTUS
Vuoden 2012 toimintasuunnitelmasta jätetään pois Laitilan Kino (elokuvateatteri). Uimahallikäyntiä tuetaan entisen sopimuksen mukaan.

7.    TEATTERI-MATKA TAMPEREELLE 30.3.2012
Ilse Airasmäki kertoi lyhyesti tulevasta teatterimatkasta Tampereelle. Teatterikappaleen nimi on Vuosi 85. Lippuja on varattu 30 kpl. Hämeenpuiston Cumulus hotellista on varattu yöpyminen sekä teatteriliput. Yöpyminen on 2 hengen huoneissa, 80 euroa/huone ja teatterilippu maksaa 38 euroa. Omakustannushinta on 50 euroa, ja tämä maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä  15.2.12 mennessä Ilse Airasmäelle. Linja-autokuljetus kilpailutetaan ja tarv. mennään omilla autoilla.

8.    SEURAAVA KOKOUS
Seuraava kokous päätettiin pitää 16.2.12 klo 18 TK:n kokoushuoneessa.

9.    MUUT ASIAT
Puheenjohtaja Pilpola ja pääluottamusmies Simula ovat osallistuneet 11.1.12 Tehyn järjestämälle palkkatiedotuspäivälle Turussa. Tilaisuudessa käsiteltiin KVTES:n Tehy sopimuksen mukaiset raamiratkaisut. Jäsenistön keskuudessa on herännyt keskustelua palkankorotuksista sekä puolestaan palkan alenemisesta. Kenenkään jäsenen palkka ei laskenut vaan nousi 1,7 %. Nuoret, vastavalmistuneet tehyläiset saavat heti tehtäväkohtaiseen palkkaan 3,7 %:n korotuksen. Tammikuussa on maksettu kertakorvauksena 150 euroa.

Pääluottamusmies Simula toi tiedoksi, että on esitetty sosiaali- ja terveysjohtaja Rantaselle neuvottelupyyntö yhtenäisestä koulutuspäivästä. Neuvottelupyynnön ovat esittäneet Tehy, Super, Akava, JHL, Jyty, KTN.