TOIMINTAKERTOMUS VUODELTA 2011

Tehyn Laitilan seudun ao ry

TOIMINTAKERTOMUS VUODELTA 2011

Laitilan Tehyn ao:lla oli n. 115-120 jäsentä.

Kaksi sääntömääräistä kokousta pidettiin koko jäsenistölle. Kevätkokouksessa 20.4.2011 käytiin läpi edellisen vuoden toimintakertomus ja tilinpäätös. Kokous pidettiin Laitilan kaupungintalon kahviossa.  Syyskokous pidettiin Hyvinvointikeskus Poukanvillessa 16.11.2011.  Tällöin esiteltiin jäsenistölle vuoden 2012 toimintasuunnitelma ja talousarvio. Jäsenen oli mahdollisuus kokeilla turvesaunaa tai suolahoitohuonetta.

HALLITUS

Hallitus kokoontui 7 kertaa vuoden aikana. Hallituksen jäseniä ovat  seuraavat henkilöt: pj Mari Pilpola, vpj Erja Laine, sihteeri Tanja Raisto-Elo, taloudenhoitaja Marja Vallamo, jäsensihteeri Tuula-Maija Ekberg, Arja Numme, jonka eläkkeelle jäämisen vuoksi tilalle valittiin Pia Pihlava , Helvi Kähkölä, Pirjo Virtanen, Sisko Vainio, Jaana Lehmuskallio, Riitta Lehtinen, Susanna Jalava, pääluottamusmies Hanna Simula.

Ammattiosaston päätehtävänä oli valvoa jäsentensä etuja. Ammattiosasto toimi jäsenen apuna mahdollisissa erimielisyyksissä ja sopimuksen tulkintakysymyksissä. Luottamusmiehenä toimi suuhygienisti Hanna Simula. Luottamusmies on osallistunut hyvin edunvalvontaan ja ajanut tehyläisten palkka-asioita oikeudenmukaisesti palkkaneuvotteluissa.

TIEDOTTAMINEN JA YHDYSJÄSENTOIMINTA

Jäsenistöllemme tiedotettavat asiat hallitus ilmoitti työpaikkojen ilmoitustauluilla, jäsenkirjeellä ja ammatti- ja paikallislehdissä. Ammattiosaston kotisivut hakevat vielä paikkaa tiedotuskanavana. Verkkovastaavana toimii lähihoitaja Ilse Airasmäki. Jäsenistöä on pyritty informoimaan kotisivujen käytöstä. Kotisivuosoitteemme on www.ao220.tehy.fi.

JÄRJESTÖKOULUTUS JA VIRKISTYSTOIMINTA

Hallituksen jäseniä ja yhdysjäseniä kannustettiin osallistumaan järjestökoulutuksiin. Koulutuksista aiheutuneet kustannukset korvattiin. Puheenjohtaja ja luottamusmies osallistuivat syksyllä puheenjohtajien ja luottamusmiesten neuvottelupäiville Helsingissä.

Keväällä vietettiin ammattiosastomme 30-vuotisjuhlaa Laitilan Kievarissa. Juhlassa muistimme Tehyn viireillä ammattiosastossa aktiivisesti toimineita jäseniä.

Keväällä järjestimme myös jäsenistölle risteilyn Turku-Tukholma-Turku.

Syksyllä olimme Uudenkaupungin teatterissa kuuntelemassa Laila Kinnusesta kertovaa musikaalia La-Lailaa.

Joululahjaksi tarjosimme jäsenille jouluaterian Poukanvillessa. Tämä on saavuttanut suuren suosion jäsenistön keskuudessa sillä n. 50 jäsentä osallistui jouluruokailuun.

Ammattiosasto on tukenut jäsenistönsä liikuntaharrastusta kuntosali LouGymissa 2 euroa/viikkokäynti siihen asti kunnes LouGym lopetti toimintansa. Lisäksi jäsenelle tarjottiin uimahallimaksu x1 /vko.

MUISTAMISET

Ammattiosasto muisti jäseniään 50- ja 60- vuotispäivinä Marimekon pyyhesetillä. Vuonna 2011 muistamisia oli 5 kpl.