TOIMINTASUUNNITELMA VUODELLE 2012

Laitilan seudun Tehy

TOMINTASUUNNITELMA VUODELLE 2012

Ammattiosaston ensisijainen tehtävä on jäsenistön edunvalvonta, jonka onnistuminen edellyttää ammattiosaston tavoitteisiin sitoutunutta ja toimintaan ja tavoitteiden saavuttamiseen aktiivisesti osallistuvaa jäsenistöä.

Olemme ns. sekaosasto eli jäsenemme toimivat sekä kunnallisella että yksityisellä puolella. Ammattiosaston jäseniksi pyritään saamaan mahdollisimman moni Laitilassa työskentelevä Tehyn jäsenyyskelpoinen henkilö. Jäsenmäärä on n. 110-120.

Järjestämme kaksi sääntömääräistä kokousta jäsenistölle, kevät- ja syyskokoukset. Kevätkokouksessa käydään läpi edellisen vuoden toimintakertomus ja tilinpäätös. Syyskokouksessa tehdään seuraavan vuoden toimintasuunnitelma sekä talousarvio. Ao:n hallitus kokoontuu n. 8-10 kertaa vuodessa.

EDUNVALVONTATOIMINTA

Tehyn pääluottamusmiehenä toimii suuhygienisti Hanna Elo ja varaluottamusmiehenä sairaanhoitaja Susanna Jalava.

VIRKISTYSTOIMINTA/ JÄSENHANKINTA

Järjestämme jäsenistöllemme teatteri- tai konsertti-iltoja ja yleensä kerran vuodessa risteilyn. Vuonna 2012 keväällä teatteri/hotellimatka Tampereelle sekä risteily syksyllä. Jäseniä muistamme 50- ja 60- vuotispäivinä Marimekon pyyhesetillä. Jäsenistön liikuntaharrastusta tuemme Laitilan Uimahalliin 3 € x 1/vko. Tehyläinen voi käyttää sen uimahallimaksuun, vesijumppaan tai maajumppaan (L&L:n järjestämä).