TOIMINTASUUNNITELMA VUODELLE 2014

Ammattiosaston ensisijainen tehtävä on jäsenistön edunvalvonta, jonka onnistuminen edellyttää ammattiosaston tavoitteisiin sitoutunutta ja toimintaan ja tavoitteiden saavuttamiseen aktiivisesti osallistuvaa jäsenistöä.

Olemme ns. sekaosasto. Eli jäsenemme toimivat sekä kunnallisella että yksityisellä puolella. Jäsenmäärä n. 110-120. Kaikki Tehyn jäsenyyskelpoiset yritetään rekrytoida ammattiosaston jäseniksi. Ao:n opiakelijatutorit pitävät info-tilaisuuksia aloittaville ja valmistuville lähihoitaja-ryhmille Winnovassa ja Novidassa. Tutoreina ovat Susanna Jalava ja Mari Pilpola

Järjestämme kaksi sääntömääräistä kokousta jäsenistölle, kevät- ja syyskokoukset. Kevätkokouksessa käydään läpi edellisen vuoden toimintakertomus ja tilinpäätös. Syyskokouksessa tehdään seuraavan vuoden toimintasuunnitelma sekä talousarvio. AO:n hallitus kokoontuu n. 8-10 kertaa vuodessa.

EDUNVALVONTATOIMINTA

Tehyn pääluottamusmiehenä toimii suuhygienisti Hanna Simula ja varaluottamusmiehenä Susanna Jalava. Susanna Jalavan hoitovapaan aikana vpj Erja Laine toimii varaluottamusmiehenä.

Järjestämme jäsenistöllemme teatteri- tai konsertti-iltoja ja yleensä kerran vuodessa risteilyn. Jouluaterian ao myös tarjoaa jäsenilleen.

Laitilan uimahallin remontin aikana jäsenistölle tarjotaan sama etu Uudenkaupungin uimahalliin.

Jäseniä muistamme 50- ja 60-vuotispäivänä Marimekon pyyhesetillä.